Hope dies last.

2008.11.04. 17:28

Beszéltem Katie-vel, az egyik amerikai barátnőmmel. Felébresztette bennem a reményt! Olvastam a HBP tesztvetítéséről, és akkor teljesen lelombozódtam, mert kiderült, hogy nem lesz benne, amit vártam. De Katie mondta, hogy olvasott egy interjút David Thewlisszal (aki Remust játssza), amiben a férfi azt mondta, hogy nem is tudta, hogy Tonks és Remus összeházasodnak. Ebből következtettünk Katie-vel, hogy akkor lehet, hogy a DH eleji esküvős megtámadós rész az nem Bill és Fleur esküvőjén lesz. Ugyanis ez a páros nincs benne a filmben. Egy másik viszont igen...

Új szerzeményem egy kis csomag Conté pittkréta, van benne fekete, fehér, cserépszínű és barna. Már régóta szeretnék ilyet, most viszonylag kevésért megszereztem, 800 ft volt. Az nem is olyan sok.

Szerdán meg fogom nézni az Immigrants - Jóska menni Amerika c. "rajzfilmet". Kíváncsi vagyok... A grafikája tiszta elvont! Meg ez a cím, hogy "Jóska menni Amerika"... Nagyon király.

A TeCsőn rátaláltam Jake Cocora. Van Myspace-e is. Nagyon jól játszik... Akusztikuson gitározik, és énekli hozzá a saját számait. Kedvencem a Blue for you.

Szerző: Savan

Szólj hozzá!

Címkék: last hope dies

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr10749671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása