Gyerekes...

2008.11.24. 17:42

Furcsa álmom volt az éjszaka... Vagy hallucináltam? Nem tudom. Az iskolában voltam, valami volt. Nem emlékszem. De volt valami a lábammal, aztán hirtelen otthon találtam magam. Történtek a dolgok, és semmire se emlékszem. Pedig éjszaka még tudtam, mert tudatomnál voltam. Csak most nem... És mégis, ma biztos voltam benne, hogy valami van a lábammal. Vagy volt. Nem tudom. Álom, vagy hallucinálás?

Tesiórán bokánrúgtam magam. Azóta is fáj.

Ha a buszmegállóban a gallérod mögött grimaszolsz, nem látja senki, de mégis az az érzésed, hogy mindenki téged néz.

Egy pontot... Egy kis lyukat a betonon. Koszos kis lyuk. Tele az emberek mocskával... A lyuk körül ide-oda tekergőzik a hó. Oldalról, szemből, felülről, mindenhonnan. Mozog az egész. Én is mozgok, remeg a térdem. Egy, kettő, három... Már számolom, mikor esek össze. Hmm, de itt a busz. Megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr93786286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása