Nem kell tudnia!

2008.11.07. 16:47

Éhes vagyok. Rossz érzés... De van rosszabb is. Hallottam, hogy valaki írt eszmefuttatást erről és arról. Másvalakitől hallottam, hogy nem jók.
- ...azt hiszi, hogy értelmes, meg okos, amit leír.
Rólam is ezt hiszik talán? Végül is, én itt eszmefuttatást végzek. Úgy általánosságban. Honnan tudjam, hogy engem nem beszélnek ki a hátam mögött? Honnan tudjam, hogy... Honnan tudjak akármit is? Olyan felszínes mindenki.

Kivételesen a bejegyzés címének van értelme. Aki mondta, az valószínűleg nem is emlékszik már rá... De nekem rosszul esett. Ez van, a híres neves barom, "Savan Phellan" is tud érezni! Ki hinné?!

Olvasgattam saját írású verseket... Elszomorító a kínálat.
"Csak a penge jár az eszemben
S míg csöpög a vér a kezemen
Rád gondolok, hogy nem szeretsz
Pedig én igen."
Ezt most én rögtönöztem, nem más írta, de a legtöbb ilyen témájú. Következtetés: mindenki, akit nem szeretnek viszont, emos lesz. Hát csodálatos, mondhatni.

Ma voltam WestEndben. Egész jófej hely... Az AbOriginalban nagyon jó cuccok vannak! De én a Day by Daynél vettem egy olyan "félpulóvert", mint amilyen Nadinak van.

Szerző: Savan

Szólj hozzá!

Címkék: nem kell tudnia

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr96755964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása