The green-eyed monster

2008.12.07. 14:08

A férfiakon nem lehet kiigazodni. Nath féltékeny. Igen, AZ a Nath. Elmehet a jó édes p*csába. Igen, megértem, hogy akkor még egy kicsit féltékeny volt, amikor Channinggel együtt voltunk, mert akkor előtte nem mondott semmit. Jó, az még oké volt. De aztán, úgy június környékén, amikor kezdtem én is úgy érezni, hogy szeretem, akkor azt mondta, hogy ő is szeret. Aztán valahogy meijedt attól, amit kimondott, és féligmeddig "visszavonta". Akkor hagytuk a fenébe kettőnk ügyét. Kicsit szomorú voltam, de sebaj. Valahogy szóbakerült nemrég Rowan. Elmondtam a dolgok állását, azóta teljesen úgy viselkedik, mintha féltékeny lenne. De ez teljesen az ő hibája, hogy már nem szeretem, ő volt beszari. Mert akkor tényleg szerettem, de az akkor volt, már csak barát. De most idegesít, szóval elmehet a jó édesbe. Én már igazán nem értem a férfiakat.

 

Szerző: Savan

Szólj hozzá!

Címkék: nath

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr1809229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása