Viszlát Yeriel

2008.11.29. 19:16

Nagy dilemma van a családban: hol legyen a karácsony? Nálunk ne. Itt semmi nincs. Hodászon ne, ott nem bírok jól aludni. Tehááát? Menjünk Varbócra! Az szép, lehet fotózni, és hegyi levegő, meg minden. Varbóc rulez!

Amennyiben ott lesz a karácsony, amint kezdődik a szünet, lemegyek vonattal. 21-én a Keletiből, a reggel nyolcas személlyel Miskolcra. Unalmas, hosszú út lesz, talán három óra? Gyorsvonatra kéne jegy. De sebaj, addigra szerzek egy könyvet, mondjuk egy angolt, mert az sokáig tart, és majd szépen elolvasom. Megjegyzés: Eöpót.

Aktuális karácsonyi lista:
- Nagymamám cuccai a padlásáról
- Anyag ahhoz, amit varrni szeretnék
- Műv. könyv
- Sweeney Todd CD-n :)
...Yerielről lemondtam. Majd máskor. De nekem az is megfelel, ha kapok egy szép próbababát.

...Pedig annyira, de ANNYIRA szeretném Yerielt! Olyan gyönyörű... Tessék, itt a link hozzá: http://www.bjdstore.com/shop/step1.php?number=604
Úgy szeretném! De nem lehet, nem nyúlhatom le anyáéket, még ha felajánlottam is, hogy a háromnegyedét én kifizetném. De nem baj, majd összegyűjtöm a pénzem, és megveszem. Egy év múlva talán.

DE NEKEM ANNYIRA KELLENE! Waah...

(két ellentmondásos énem küzd egymással, mint a fene)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr56795128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása