Work In Progress.

2008.11.08. 18:32

Wise, ez az eheti téma Illustration Fridayen, azaz okos, bölcs. Mit lehet ilyen témában alkotni? Nekem nincs ötletem.

Nagyon pipa vagyok a tintámra! Rajzolgattam este, gondoltam, áthúzom tintával a lényeget, hogy legyen egy normális lineartom. Várom, hogy száradjon, fél óra múlva már száraz, mondom, lehet festeni, elkezdem, erre meg-megfolyik a tinta. Mindenhol. Elszórakozgattam vele, mert ez a tulajdonság psychedelic témához tökéletes, és gyönyürű, de ha én egy tündért akarok, aki egy gombán ücsörög... Ahhoz kifejezetten szar. Tanulság: mostantól psychedelicet festek. Amíg haza nem hozom a tusomat. Az nem kenődik... Bár lineart nélkül is össze lehet hozni egy képet, de az nem annyira bulis. Majd megoldom valahogy.

Elkezdtem egy collection-t csinálni. Sablonos témában, de be kell vallani, sokat ki lehet hozni belőle: Seven Deadly Sins, azaz a Hét Főbűn. Először az Évszakok Varázslata (Magic of the Seasons) témával akartam előrukkolni, de az majd télen. Egy kis nyomorgós, őszi időhöz (amit egyébként szeretek) tökéletes valami rosszat csinálni. Tegnap este megcsináltam a Superbia-t, azaz a Kevélységet, mint első főbűn. A következő a Luxuria lesz, azaz a Bujaság.

Kezdek egy új fictiont... Privet Drive kategóriás, saját szereplős... Majd meglátjuk. Ha lesz belőle kész, belinkelem nektek. Nektek, akik itt se vagytok.

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr72757526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása