Még a tesiterem felé menet megígértem valamit Anne-nek, hogy az lesz a mai bejegyzés címe, de elfelejtettem... Bocsánatért esedezem.

A mai nap szintén a karácsony jegyében telt. Drága A. Z. tanár úrnak szaloncukrot is adtunk.
- Tanár úrnak, szaloncukor.
- Ó, milyen alkalomból?
- Hát... Mindjárt karácsony, tanár úr!
Nem mondhattam, hogy "azért, mert maga ooolyan aranyos!"... De tényleg mindjárt karácsony! Végigkérdeztem mindenkit, milyen állatot szeretnének. Aztán folytattuk, mindenki a maga verziójával. M. N. rajzot kért tőlem, Naditól, és Anne-től is. Fasza... A többieknek szerencséjük van, én szívok a legjobban. Anne-től egyet kért, Naditól hármat, tőlem négyet. Tündért. The Magic of the Seasons, amiről beszéltem... Ó bakker, négy tündér! Egyet még oké. Cuki haj, helyes pofi, szárny, valami virágszirmos ruha. És a többinek? Ez mondjuk oké a tavaszhoz. Őszhöz faleveleset... Télhez egy agyonfagyott, nudista tüncikét hópelyhekkel? És a nyárira mit adjak? Meztelent nem vállalok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr23762003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása