Pyaemia.

2008.11.06. 19:43

Pszihedelikus. Vajon létezik ilyen szó? Angolban van. Psychedelic, azaz hallucinatív, tudatot kitágító. Szép szó... DA-n van külön ilyen kategória. Pszihedelikus témában rengeteg dolgot lehet alkoltni. Nemrég csináltam egyet... Egész tetszetős lett.

Be is linkeltem, ha érdekel egyáltalán valakit. Nem mintha el is olvasná valaki, amit ide írok... De sebaj, én élvezem. Írni nektek, amikor nem is vagytok itt.

Találtam itthon egy szótárszerű dolgot. Végülis nem lehet szótár, mert magyar szavak vannak benne mind a két félen, de úgy, hogy ilyen szakszavak, és a jelentésük. Ami végül is szótár. Ott találtam ezt a pyaemiát is. Gondolom én, latin eredeti, piémiának kell ejteni. Gennyvérűség a jelentése. Ez úgy megtetszett.

Gerincproblémák, meghajolás: saját vélemény elfojtása. Ezt olvastam valahol. Én elfojtom a véleményem? Valószínűleg igen. Sokszor képzelek el helyzeteket. Kérdéseket idézek elő magamnak, majd hosszú sorokban válaszolok rájuk. Tehát nem fojtom el, csak nem mondom ki. Elmondom, de nem hallják. Ez nekem éppen elég. Azt hiszem... Nem érzem, hogy mindenáron rá kéne erőszakolnom az emberekre a véleményem. Ez egy szép emberi tulajdonság... Ha ők úgy gondolják, gondolják is úgy. Nekem sokszor más a véleményem, de ha azt elkezdeném mondani, azt ki kéne fejteni, ráadásul a többiek hülyeségnek gondolnák. De én elmondok mindent, csak nem hallják. Szokásos játék, buszon, hazafelé. Mi lenne ha-játék. Olyan kérdésekkel, amikre szükségem lenne. De nincs, aki megkérdezzen.

Azért jó ez a blog, mert senki se olvassa. Így amit leírok, titok marad, ha úgy nézzük. Aki meg elolvassa, az valószínűleg nem hiszi el. Hiszen csak tizennégy vagyok. Nekem nem lehetnek komoly dolgaim. Porbafingó vagyok. Hogy merem azt képzelni, hogy elhiszitek?

Sehogy.

Szerző: Savan

Szólj hozzá!

Címkék: sehogy

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr69754578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása