Lupus est homo homini.

2008.11.03. 17:49

Először is kijelentem, nem, nem tanulok latinul. Csak szeretnék. A latin egy szép nyelv, és nagyon logikus, Tibor bácsi azt mondta, hogy ha másra nem is, de arra jó, hogy logikusan gondolkozzon az ember, arra tökéletes.

Rátaláltam a Noble Collectionre. Egyszerűen eszméletlen... Én arra a medálra kattantam rá, ami a barlangban van a hatodik részben, egyszerűen gyönyörű, bár a horcrux gyűrű se semmi, 24 karátos arany, és a fekete kőben benne van a Peverellek címere. Ha lenne felesleges 10.000 Ft-om...

Nem tudom, hallottátok-e, de van egy speciális tanfolyam, kineziológiai dolog tulajdonképpen, valamiféle rajztanfolyam, mindössze négy napos. 60.000 ft a díja... Én kifizetném. Levenném a bankkártyámról a pénzt, és kifizetném. És elmennék. Tudom, hogy tizennégy éves vagyok csak, de nekem kell ez a tanfolyam. Azt mondják, elképesztő. Én elképesztő szeretnék lenni.

Van, aki szerint elképesztően fetisiszta vagyok. Lehet, hogy igazuk van.

A bejegyzés trackback címe:

https://savan.blog.hu/api/trackback/id/tr5747808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása